فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

فاطمه زهرا و دو فرشته

عذر تاخیر

1391/9/21 11:13
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

مدتهاست که وبلاگ فاطمه زهرا رو ایجاد کردم ولی به خاطر شیطونی های این فسقلی مامان(قربونش برم‌) تا الان موفق نشده بودم مطلبی بنویسم ، آخه می خواد که دایم پیشش باشم و باهاش بازی کنم یا اینکه به کاراش برسم .فرشته

 

 

الانم گذاشتمش توي تابش كنار خودم ، دلش به موزيكش خوشه و من دارم چند سطري مينويسم  هر از گاهيم كه نيگاش مي كنم دستاش رو مشت ميكنه و كلي ذوق مي كنه(مشت كردن دستاش نشونه ذوق زيادشه)، از اون ور هم مرتب در حال بالا آوردن شيرهائيه كه خورده.قلبماچ

niniweblog.com

 دخملك من با اون چشاي گردش با دقت به من نگاه ميكنه

دخمل گل من الان 5 ماه و 17 روزشه، اگه از ژيشرفت هاش بخوام بگم دقيقا چهار ماه و 18 روزه بود كه اولين غلتشو زد، روزاي اول كه غلت مي زد خيلي مي ترسيد و جيغ مي زد كه كمكش كنيم برگرده و بايد همش حواسم بهش مي بود.

الانم حدودا يك ماهيه كه ميتونه بعضي چيزا رو بگيره و با اختيار نسبتا كامل طرف دهنش ببره مثل قاچ هايي از به يا سيب و هويجتشویق

اي واي، ديگه خسته شده و شروع به جيغ زدن كرده بايد برم فعلا بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساجده
21 آذر 91 11:22
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم


عزيزم وارد سايت شدم و به پسر گلت راي دادم
مامان ساجده
7 دی 91 16:11
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید